Jul, jul, kära jul

Idag var minsann mamma och jag riktigt effektiva! Vi lyckades att köpa alla återstående julklappar, handla en del mat samt köpa lite småsaker till oss själva på endast tre timmar. Vanligtvis brukar samma ärenden ta den dubbla tiden, så det är bara att tacka och ta emot!

Har också haft mitt årliga julmys med Cathrinen idag. Det kändes otroligt fint att sitta tillsammans med min käraste vän och titta på julfilm, precis som vi gör varje år. Nu känns det verkligen att julen är på gång! Den här tiden är verkligen den bästa, då man kan ägna massor av tid tillsammans med de man älskar mest.

Nu ska jag sluta sprida kärleksförklaringar här på bloggen och istället ta itu med årets bästa sysselsättning; klä julgranen! Hasta luego, amigos! ;)



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback