Jullov

Då var det äntligen jullov! Jag har fortfarande inte fattat det. Har ränt omkring sedan lovet började, så det har varit svårt att stanna upp och känna efter... Nu snart ska jag i alla fall ha en lugn hemmakväll och försöka inse att julen faktiskt är här!

Spexet var förresten grymt lyckat! Vi fick otroligt positiv respons! Det var hur kul som helst! Är så glad att jag går i en bra klass, som man kan ha roligt tillsammans med. :)

Befinner mig för närvarande i Karlstad, där jag ska tillbringa hela julhelgen och ytterligare ett par dagar. Jag har redan hunnit med ett blodigt tandläkarbesök (mitt tandkött gillade visst inte att ta bort tandsten) och lite julklappshandel under de få timmar jag varit här. Mer julklappar blir det imôra. Nu jäklar ska jag ta itu med julen på riktigt! Äääääntligen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback