Sunset Boulevard



Ikväll befinner jag mig på Karlstads teater. Jag har varit där ett ex antal gånger i mitt liv, kan jag säga. Min familj har varit en sådan familj som gått på musikaler och teaterföreställningar så ofta som möjligt. I julklapp önskade sig storasyster att få gå på musikal med mig. Sagt och gjort; ikväll blir det Sunset Boulevard för hela slanten! Har hört blandade recensioner om förställningen, så jag hoppas verkligen att den håller måttet.

Ska även passa på att packa ner mina miljarder grejer, som ligger utspridda här i huset. Imôra bär det nämligen iväg till Arvika och min kära lägenhet! Hur bra jag än har haft det här i Karlstad, så ska det bli underbart att få sitta i sin egen soffa, framför sin egen teve och innanför sina egna fyra väggar igen!



Kommentarer
Jesper
2009-12-28 kl 21:47:12 http://jesgot.blogspot.com/

Ska bli intressant att se om du kommer kunna parkera på din parkering xD

Dom har gjort ett mirakulöst dåligt jobb med skottningen här xD

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback