Datorspel

I puben i skolan diskuterades det häromdagen gamla, goda datorspel. Ni minns väl den där tiden på lågstadiet, då internet inte fanns, hårddisken var gigantiskt stor och man ritade bilder i Paint eller spelade spel? Katt & Musspelet, Ski och Chip's Challenge var mina absoluta favoriter. Dessa spel finns nu också på min dator. Jag har ägnat det senast dygnet åt att spela Chip's Challenge. Det är precis lika roligt som jag mindes! Dessutom behöver jag inte slåss med mina kompisar på fritids för att få ha datorn för mig själv. Ladda ner och minns!





Kommentarer
Lollo
2009-01-10 kl 18:35:07

Jag har faktiskt aldrig ens sett det... det ser bara ut som typ MSröj i mina ögon :P

Ja, jag är väl lite för ung. Haha.

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback