Den positiva listan

  • Idag hade jag en bra pianolektion! Vi drog till och med över lektionstiden med en kvart och ändå kändes det bra! Vet inte varför jag var mindre nervös just idag, men jag kände mig faktiskt ganska lugn när jag spelade. När jag är lugn, spelar jag bra. Jag måste vara lugn mer. Öva mer. Det ger ju uppenbarligen resultat.
  • Har pratat med min nya lärare i röstträning; Anders. Under våren ska jag tydligen ha sånglektioner för honom. Han verkar hur snäll som helst, så jag tror det blir kul. Ska dessutom få sjunga ihop med Sosso en del och det ser jag fram emot! :)
  • På måndag börjar praktiken på Karlstads Kulturskola. Redan när jag pratade med Birgitta igår, kände jag att allt kommer att bli bra. Inspiration, inspiration, inspiration!



Kommentarer
Cissi
2009-01-14 kl 16:29:08

När far du? Det är konstigt men jag saknar er, det var ju fler dagar sen...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback