Praktikvecka 2

Ja, jag vet. Jag har varit otroligt frånvarande den här veckan. Har inte bloggat, svarat i mobilen eller på sms. Jag har helt enkelt varit lite disträ. Att mobilen varit ljudlös förklarar en del, men utöver det har jag nog bara varit lite i min egen värld. Ska försöka bättra mig!

Praktiken går bara bra. Får höra intressanta saker varje dag. Lär mig så otroligt mycket av att vara ute och undervisa! Jag kommer definitivt ha lite mer kött på benen när jag återvänder till mina små övningselever igen. Birgitta har dessutom gett mig en del noter, vilket känns riktigt kul!

I eftermiddag ska jag iväg till stan och träffa Anna. Äntligen! Har känt mig rätt isolerad sedan jag kom till Karlstad, så jag behöver verkligen komma ut en sväng. Bio och snack står på schemat. Hurra för lördagskvällen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback