Bikiniförlusten

Jag har en svag känsla av att jag behöver köpa en ny bikini. I förmiddags var Sosso och jag i badhuset för första gången det här året. Redan i duschen började jag ana oråd. Där stod jag med min bikini i händerna och insåg att plastfästet hade gått av. Bada utan bikiniöverdel kanske? Det skulle nog många ha blivit glada över, men... Nja. Sosso fick knyta ihop överdelen istället, så att den åtminstone satt kvar på kroppen. Jag konstaterade också att vadderingen var sönder. För att inte tala om hur blekt bikinin hade blivit av kloret. Dessutom var den aningens för stor, p.g.a. för många bad.

Såhär i efterhand kan jag säga att det är dags att dumpa den i papperskorgen. Stackars lilla bikini! Beach 2007, säger jag bara. Den lilla gräsplätten vid stranden i el Palo. Jag kommer att sakna alla fina upplevelser med den. Nåväl, dags att skaffa sig något snyggare. Ny bikini, beach 2009, Nueva Andalucía... Ja, det låter redigt fint det!



Kommentarer
sosso
2009-01-13 kl 16:14:06 http://zuzu.blogg.se/

Då blir det ett par nya snygga bikinis på ett par snygga kroppar ;D

Senemizz
2009-01-13 kl 17:01:49 http://senemizz.blogg.se/

Hahah om man ändå hade det probemet... jag har massor av bikinisar som jag inte ens har klippt av prislappen på ännu :P Men som sagt.. man har ju sin favvo..

Senemizz
2009-01-14 kl 10:03:00 http://senemizz.blogg.se/

Det får bli de redan använda till badhuset o de nya till havet :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback