Fredagen den trettonde

Oj... Jag insåg precis att det är fredagen den trettonde. Igen. Det var ju inte mer än en månad sedan sist. Konstigt.

Idag är det ju fredag (som sagt) och det innebär 1) pianometodik 2) tvättid och 3) simning med Sosso. Vad som händer ikväll står ännu skrivet i stjärnorna, men för min del lär det inte bli så mycket alkohol inblandat i alla fall. Imôra ska jag nämligen sätta mig i bilen och köra till Skoghall för att fira storasysters födelsedag. Ett typiskt släktkalas är på gång, med andra ord.

Nästa vecka är det sökningar här på IMH, vilket innebär att det inte är några vanliga lektioner för oss studenter. Jag har ett par grejer att göra, men det blir rätt ledigt och luftigt. Måste verkligen se till att plugga ordentligt då! Kanske skulle ha något system då någon går och slår mig med en stekpanna om jag inte gjort dagens uppgifter... Det vore en idé alltså. Då har jag ingen ursäkt för att slippa undan. Någon frivillig?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback