Lördag

Glöm det där jag sade om ingen alkohol inblandad. Igår hade jag öl/spelkväll hemma hos mig. Mycket trevlig kväll med gott sällskap. Dock blev det rätt sent, så jag är trött nu...

Jag var som sagt i Skoghall idag. Tog med mig mitt lilla Arvikagäng i bilen till Karlstad, där vi gick på stan i ett par minuter innan jag lämnade dem åt deras öde. Var hemma hos storasyster och firade ett par timmar. Det var riktigt trevligt att få vara där faktiskt. Efter firandet åkte jag tillbaka till mina små vänner för att köra dem hem. En babblande biltur senare sitter jag hemma i soffan igen. Äntligen kan man pusta ut lite. I alla fall i ett par minuter. Om en timme blir det melodifestivalen tillsammans med bilvännerna.

Intensiv, men trevlig, helg!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback