Lördagsrecensionen

Shoppingen gick helt okej. Är nu ägare av en ny väska (jag skyller på att pengarna gick till välgörenhet!), en vit bolero, några ringar och saltvattenspray.

Spelningen gick prima.
Det var många som kom fram för att tacka oss. Jag fick nästan ett jobberbjudande på kuppen. Det kan man nog kalla för bra recensioner.

SMASK var grymmast. För dem som inte vet vad det är, så är det musikhögskolornas schlagerfestival, som gick av stapeln i lördags kväll. Grymt bra schlagerlåtar! Festen i puben efteråt var också riktigt kul. Den slutade med att killarna och jag stod på ett minimalt, runt bord och dansade. Det är inte varje dag det händer, men ojoj, vad galet kul!

Om jag ändå är inne på att recensera händelser i mitt liv, kan jag ju nämna att jag ska till Oslo på fredag. Till min lilla söta Anna. Både Cathrinen och Ems kommer dit. Dags för födelsedagsfirande och umgänge. Fasen, jag har inte sett dem sedan jullovet. Det är så galet lång tid att jag inte förstår det själv. Varför kan inte bara alla underbara kompisar bo på samma ställe?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback