Telefondagen



Idag har jag verkligen varit bra på att prata i telefon. Hann prata med pappa och mamma i förmiddags. Nu på kvällen har jag haft en lååång telefonstund med både Cathrine och Lojs. Sjukt roligt, men samtidigt jobbigt, att prata med alla. Jag längtar verkligen efter umgänge öga mot öga! Tur att jag får träffa dem allihop om ett par veckor.

Hur många saknar förresten den gamla telefondesignen? Kan inte låta bli att tycka att den är sjukt gullig! Det var verkligen en speciell känsla att prata i telefon förr i tiden. Innan mobilinvasionen, det vill säga.



Kommentarer
sofie
2009-03-23 kl 00:13:16 http://zuzu.blogg.se/

Jag håller med! Jag vill ha en sån där gammal snygg sak. Det är inte lika charmigt längre :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback