Vårspelning i vinterlandskapet

Pigg? Nej.
Frisk? Njae.
Glad? Japp, det är jag för det mesta!

Att gå upp 7.45 en lördagmôra är inte vad jag gör vanligtvis, men idag ska Sosso och jag ha spelning i Grava församlingshem. Tillställningen är klockan 14.30 och temat för vår musikstund är jazz/visor. Tror att det kan bli riktigt bra. Vi ska också passa på att shoppa i Karlstad nu när vi ändå nästan är där; därav varför jag är uppe redan nu. Jag hoppas verkligen på att kunna hitta lite fina vår- och sommarkläder. Är väldigt trött på min garderob nu.

Vad sjutton är grejen med snön förresten? Nog för att jag älskar snö, men det är faktiskt den 28 mars nu. Det har snöat konstant sedan igår natt. Tycker inte att vi behöver mer nu...



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback