Balen 2009

Då var alla praktiska tentor äntligen klara! Både pianotermins och rösttentan gick helt okej. Det var väldigt skönt att slippa nervositeten. Jätteskönt, till och med. Ska försöka att fortsätta med den positiva trenden!

Hur som helst, igår var det även vårbal på skolan. Det blev en liten sammankomst hemma hos mig innan det var dags för att åka till balen. Inte varje dag man blir eskorterad av två pojkar till en bal, så jag får väl vara nöjd. ;) Väl därinne åt vi en god middag (jag undviker att beskriva den) för att sedan återvända till skolan på eftersläppet. Det var mycket folk, många band som spelade och alkohol i omlopp. Inte för mig dock, eftersom jag höll på att somna efter den långa veckan och var för mätt för att dricka massa öl. Trevlig kväll, men den hade varit hundra gånger trevligare om jag hade sovit lite mer natten innan.

Idag är jag eventuellt lite piggare. Snart vankas det födelsedagsfirande för Sosso och dessutom bartömning ikväll. Fullt ös igen, alltså!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback