Byrålådorna

Jag fick rådet att leta i min byrå efter kameran. Det gjorde jag nu. Jag rensade ur hela min underklädeslåda utan resultat (förutom att det ser riktigt fint ut där nu). Sedan tömde jag lådan med linnen och t-shirts. Ingen kamera där heller. Det såg dock ut att vara ganska mycket toppar i lådan. För skojs skull räknade jag alla kläder. Det skulle jag inte ha gjort. Nu är jag rädd, riktigt rädd. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen med detta i-landsproblem. Jag har alltså femtiosju överdelar liggandes i min byrålåda. FEMTIOSJU! Vem har någonsin sett mig använda allihop? Ingen förmodligen, eftersom jag bara använder hälften av dem. Vad är det för fel på mig? Jag har uppenbarligen allvarliga problem med att slänga saker och är dessutom bortskämd. Mysigt.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback