En punkt på listan är klar

Sådärja. Nu är lärandet klart. Jag tror knappt på mig själv när jag säger det. Det som är kvar är att ta sig till skolan och skriva ut arbetena. Sedan är det bara att lämna in och glömma bort det ämnet i ett helt år. Äntligen!

Jag har verkligen jobbat på ordentligt de senaste dagarna. Skrivit lärande, övat gitarr, piano och sång. Jag har panik över både det ena och det andra, men om jag har tur kanske det lugnar ner sig snart. Min jäkla förkylning börjar lugna ner sig nu i alla fall, tror jag. Imorse var jag inte lik tät i näsan som alla andra morgnar. Snart kanske jag kan börja träna igen. Åh, vad jag vill träna...

Imôra blir det en heldag i Karlstad med Sosso och Cissi. Vi ska handla grejer inför Spanien och skolans bal. Det ska bli grymt skönt att komma ifrån allt plugg bara för ett par timmar. Affärer, caféer, stadsliv.. YAY!



Kommentarer
Cissi
2009-05-19 kl 13:18:18 http://cila.blogg.se/

Wohoo! Bra kämpat!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback