Mors dag

Det har varit en väldigt varm dag. Galet skönt ute just nu! Jag har verkligen njutit till 100%. Det är lite synd att jag inte hunnit sola så mycket bara. Imôra blir det ändring på det. Då ska jag inviga mina föräldrars altan med att sola där för första gången i år. Har förflyttat mig till Karlstad idag nämligen. Planen är att jag stannar här i ett par dagar för att ordna med ditt och datt.

Firade min mammas dag förut med fika, paket och familjen. Mamma blev väldigt glad över sina presenter, så jag var nöjd. Att jag skulle få en present hade jag däremot inte förväntat mig. Hello, ny väska! Jag kan verkligen behöva en till... ;)

Nu är det inte många dagar kvar till España. 11 dagar för att vara exakt. Tengo muchas ganas!!!!!



Kommentarer
Lollo
2009-06-01 kl 21:59:08

NEJ, INTE EN TILL VÄSKA!!!

Lylv
2009-06-01 kl 22:45:34 http://lylv.blogg.se/

JO, EN TILL VÄSKA! :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback