Pizzan med double crust

Sitter i köket och kikar ut genom fönstret. Det ser mörkt ut på himlen och blåser lite. Ruggigt, men ganska mysigt. Så länge det är molnigt på himlen kanske jag kan få något plugg gjort. Dagens projekt blir att öva gitarr, skriva låt och försöka göra klart lärandet. Ikväll är det även någon sorts samling hos Nordh med öl, Eurovision och eventuellt grillning. Det blir nog nice. Måste säga att det är alla vänner som får mig att fortsätta just nu. Spelar ingen roll hur tråkiga dagarna är, så länge jag kan se fram emot att skratta lite tillsammans med någon. Då är det liksom värt eländet ändå.

Den här veckan har präglats av konstiga diskussioner. Den mest underliga måste ju ändå vara pizzadiskussionen. Efter mycket om och men beslutades det att jag är en pizza med double crust. Det kan vara en helt vanlig pizza, men vem vet om det finns någon ost gömd i kanten? Med det menas att jag alltså är lite hemlighetsfull. Jag kan tydligen dölja saker, fast ingen är riktigt säker på om jag verkligen gör det eller om jag är öppen som en bok. Intressant analys, måste jag säga.

Nej, nu får det vara dags att dra till stan med Fredrik.

¡Hasta luego!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback