Plugg, plugg, plugg

Det går asbra med plugget idag (inte). Har suttit och försökt skriva ner ett bra solo till min redovisning imôra, men det slutade bara med att jag spelade hela min ragtimerepertoar i så högt tempo jag kunde. Kanske bra för fingerspelet, men inte speciellt bra för min redovisning ;) Nåväl. Kommer väl att lyckas knåpa ihop någonting imôra förmiddag, om jag har tur.

Så här ser veckan ut:

Måndag Afrosångsredovisning
Tisdag Pianoterminsredovisning
Onsdag Rösttenta + Bal
Torsdag Bartömning
Fredag Skolavslutning
 
Om ni tycker att jag bloggar väldigt sällan, så kanske ni har förståelse varför nu. Hela skolan verkar ha det lika jobbigt. Stackars Ingesund!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback