Showtime

Ibland är det bra att genrep finns, så att man kan göra alla misstag då istället för under föreställningarna. Vi lyckades nog med det mesta igår. Folk som inte hann byta om, musik som startades vid fel tillfälle, dansare som halkade på scen, någon som höll på att bli strypt... Hela min dansgrupp kände att det var vårt sämsta rep någonsin. Därför var det dags att tagga ordentligt inför föreställningarna. Det lyckades vi med också. Är riktigt nöjd med båda föreställningarna, men mest den första. Det var sjukt kul! Trots huvudvärken, snuvan och halsen. Adrenalinkick, hello!

Lite sorgligt att det är slut nu bara. Nu blir det ju ett långt dansuppehåll till i höst. Det innebär att jag bara måste komma iväg och simma oftare, så att jag får röra på mig. Annars kommer jag att ruttna bort och det vill vi väl inte?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback