Sommarlov!

Sommarlov! Jag kan knappt fatta det. Jag ska vara ledig till i augusti! Visserligen har jag ett par spelningar i sommar, men annars är jag helt ledig tills skolan börjar igen. Det ska bli så sjukt skönt! Jag behöver verkligen ledigt. Sova, sola, sega. Göra det jag känner för. Det är helt galet. Så här ledig har jag inte varit sedan... ja, när då egentligen? Det var ett x antal år sedan i alla fall.

Det blev ingen bartömning för min del. Efter Sossos firande vandrade Cissi och jag hem till teven istället. Det var så värt att bara sitta och göra ingenting efter en lång vecka. Var nog lite piggare än många andra på gårdagens skolavslutning. ;) Vi firade sommarlovet med häng hos Nordh på kvällen. Precis som förra året. Nice.

Idag blir projektet att hitta en mors dagspresent till min kära mor. Har ingen aning om vad jag ska köpa, men det ger sig nog när jag kommer iväg till stan. ¡Hasta luego!



Kommentarer
Senemizz
2009-05-30 kl 23:34:19 http://senemizz.blogg.se/

I envy u! Heeeeel sommar med ledighet :P

Senemizz
2009-06-01 kl 09:11:05 http://senemizz.blogg.se/

En tenta tar du vettu ;)

Jag åker till Turkiet om 17 dagar.. jag har lite blandat ledigt - gå å vänta på opponeringen innan jag åker... Väl hemma kommer jag att nattvandra o så blir det en månad på sjukan bara... så lite ledigt blir det faktiskt i sommar ändå :)

Senemizz
2009-06-04 kl 00:27:45 http://senemizz.blogg.se/

Jodå.. det blir absolut mer ledigt nu i sommar, den saken är säker! :P Jag jobbar inte alls lika mycket i år! ;)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback