Uppdatering

Igår bar det iväg till skolan för att se på storbandskonsert. Jag blir riktigt stolt över mina vänner när de gör så bra ifrån sig! Dretbra konsert rakt igenom :) Det är vid sådana tillfällen man kommer på varför man går på en musikhögskola.

Idag ska jag iväg med barnkören (där jag auskulterat/praktiserat under året) för att ha lite spelningar på deras skolor. Det blir en tripp till Dottevik och Gunnarskog. Hoppas att det går bra för dem allihop och att jag inte sabbar till det på den låten jag leder. Jag som egentligen inte borde ha med barnkörer att göra. Det är nämligen inte min grej. Alls.

Hur som helst, min evighetsförkylning verkar aldrig ta slut. Nu har jag i alla fall blivit av med större delen av huvudvärken, så jag är nog på bättringsvägen. Hade väl varit frisk för länge sedan om jag inte ägnat hela helgen åt att dansa. Fast jag dansar hellre sjuk än inte alls!

Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit.

Ingen dansar nykter om den inte är galen. Så sant, så sant.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback