Då var det konstaterat

Sådärja. Enligt läkaren har jag överansträngt mig efter hjärnskakningen och därför har den blivit ihållande samt mycket värre än den kunde ha varit. Är inte speciellt förvånad. Tror många kan hålla med om att jag inte direkt gillar att sitta still... I alla fall inte när det finns någonting som borde göras. Till mitt försvar hade jag dock ingen aning om att jag fått hjärnskakning när jag gick in i simhallen och simmade direkt efteråt...

Har precis sett den gamla klassikern Jurassic Park. Det var ett ex antal år sedan jag såg den senast, kan jag säga. Fick en liten flashback under en av scenerna... Rollfiguren Dennis Nedry gjorde nämligen nästan exakt samma misstag som jag förra fredagen. Minus en dinosaurie och gegga för min del. Dessutom landade jag inne i bilen och inte utanför. Kolla in filmsnutten här! Olyckan händer vid 2:40.



Kommentarer
Erika
2009-11-13 kl 14:47:39

Usch då, det var inget bra. Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback