Dags för en ny vecka

Måndag, måndag, kära måndag! Måndagar brukar oftast vara rätt tunga för mig, men idag blir faktiskt en ganska lugn dag. Har gett mig själv ledigt från två lektioner för att orka med allt, så jag hoppas att de andra lektionerna går prima. Är på bättringsvägen nu i alla fall. Om jag fortsätter att ligga jäkligt still, så borde jag bli frisk snart. Det är nog ingen risk att jag är olydig och rör på mig i alla fall, eftersom jag har ett ex antal personer som vakar över varje steg jag tar. Ibland kan man tycka att de känner mig lite för väl. ;)

Nu är det i alla fall mycket att se fram emot...

· På torsdag åker jag till Göteborg för att gå på Lisebergs julmarknad!
· Snart, snart är det okej att julpynta :D
· Ska baka de årliga lussebullarna med mamma nästa helg.
· Cathrines och mitt julmys blir av i år igen, precis som alltid!
· Snart får jag också träffa Anna igen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback