En ljusglimt i novembermörkret

Imôra är det återigen dags att ta en tripp till Göteborg. Såg på yr.no att det kanske inte ska regna där i helgen. Är det ens möjligt? Jag som trodde att det alltid regnade i den staden! Åtminstone brukar det göra det när jag är på besök ;)

Jag åker till Göteborg för att umgås med Cathrinen (of course) och dessutom för att besöka Lisebergs julmarknad. Har aldrig varit där förut, så det ska bli hur kul som helst! Finns inget bättre sätt att spendera en helg på än att vandra runt bland tomtar och ljusslingor!

Idag mår jag och min hjärnskakning sämre än de senaste dagarna, men jag hoppas verkligen på bättring snart. Har fått höra av en läkare att man kan må så här dåligt i en månad efter en hjärnskakning, så det känns ju väldigt lovande... Ska ta det riktigt lugnt i helgen i alla fall.

För övrigt verkar hela Ingesund vara en sjukstuga just nu, så det ska bli himla skönt att åka iväg till Göteborg och (förhoppningsvis) slippa alla smittor. Influensa vill jag verkligen inte ha!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback