Förklaring

Jag har inte varit så närvarande den senaste tiden, speciellt inte här på bloggen. Det beror kort och gott på min lilla bilincident i fredags och hjärnskakningen som utlöstes av den... Orkar inte så mycket just nu. Trodde absolut inte att det skulle ta så lång tid att bli frisk från en hjärnskakning, men tydligen är det olika från person till person. För min del är det första dagen idag då jag inte mått superilla. Är himla glad över det! Känner mig dock fortfarande helt slut och har sjukt ont i huvudet. Det känns underligt att vara så slut efter att ha haft en enda lektion i skolan under dagen, men... Ja, det får väl vara så här nu ett tag. Kan inte göra så mycket åt saken. Hoppas bara på att bli frisk snart, så att jag kan bete mig som vanligt igen.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback