Hemma igen

Helgen i Göteborg var fylld av julmys! Jag åt både pepparkakor och saffranskakor samt drack glögg. Sedan måste jag säga att Lisebergsjulen var himmelriket! Skulle gärna ha stannat där i en månad om jag hade fått... ;) Synd bara att det regnade största delen av besöket. Är inte speciellt förvånad eftersom det ändå är Göteborg, men hade varit kul att slippa bli blöt och eländig.

Väl på hemmaplan ska jag fortsätta att kurera mig. Försöker att gå på alla lektioner i veckan, men vi får väl se hur det blir med det. Måste väl erkänna att jag inte är frisk än, även om jag önskar att jag vore det. Fast nästa vecka är det termins, så nu måste jag lägga på ett kol. Annars blir det jobbigt.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback