Julbrasan

Nu har jag gjort äntligen gjort det! Nu har jag äntligen köpt den där dvd-skivan som varje julälskare bara måste ha! Jag har varit sugen på den ända sedan reklamen gick på teve för några år sedan (ja, jag vet att jag är hopplöst julförälskad), men ändå har jag inte ordnat saken förrän nu. Jag hoppas verkligen att den är så bra som den ser ut, för mina förväntningar är ganska höga! Skulle ha haft en gigantisk teve hemma bara...

Är för tillfället på besök hos mamma och pappa. Har ägnat helgen åt lussebak med mamma och en del shopping. Köpte idag årets andra julklapp. Ser fram emot att packa in allting i mitt fina julklappspapper! Lite sjukt är det att jag njuter så mycket av sådana saker, men det gör inget va? ;)

För övrigt är det ju första advent imôra, om någon har missat det. Det har i alla fall inte jag. Ska gladeligen tända det första ljuset i ljusstaken, äta en lussebulle och njuta av fina dagen. Det är ju nu den bästa tiden på året börjar!



Kommentarer
sofie
2009-12-03 kl 11:54:50 http://zuzu.blogg.se/

Haha ja jag var tvungen att ta kort på det! Både Inge och Musik saknas :P Vet inte varför de tog ner, de kanske skulle bytas ut eller nåt :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback