Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit

Igår var jag på dansträning för första gången på tre veckor. Jag vet att det var dumt. Jag är ju inte frisk någonstans egentligen. Fast jag var så himla sugen på att träna... Tog det väldigt lugnt dock, eftersom yrsel satte igång så fort jag gjorde för många rörelser. Rätt skönt på ett sätt att kroppen säger ifrån. Tänker dock inte berätta hur mitt huvud känner sig idag, men jag får vad jag förtjänar i alla fall.

Har bestämt mig för att åka till vårdcentralen och ta det där vaccinet i eftermiddag. Är varken för eller emot att ta det, men jag åker väl dit ändå. Ikväll har jag också tvättid. Det blir nog en lugn dag, det här. Skönt!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback