Bankomatkortet är väck

Borttappade engångskoder? Pfft, de kan slänga sig i väggen! Nu snackar vi om ett kapat och numera spärrat bankomatkort istället. Banken ringde mig nämligen nyss. Någonstans har en idiot kapat en bankomat för att sno pengar. Jag står på listan över de stackars människor som tagit ut pengar vid denna specifika bankomat. Har ingen aning om någon har snott pengar från mig, eftersom jag fortfarande inte har hittat mina nedrans engångskoder. Däremot fick jag veta att det senaste uttaget med kortet var ett köp jag gjorde i Karlstad. Det är ju lite lugnande i alla fall.

Nu är alltså kortet spärrat. Ingen internetbank, inget VISA-kort... Kul i jul!

Är det någonting jag ska lära mig av det här?



Kommentarer
Nordh
2009-10-15 kl 11:20:00

Suck...

Varför händer sånt här alltid dig?

Kanske är dags att nominera dig till årets otursfågel igen.. :P

Surt att du måste beställa ett nytt bankkort och så..

Men himla tur att det inte verkar vara något stulet iaf...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback