En stund i soffan

Igår var det Oktoberfest på skolan. Det var en rolig tillställning där folk skulle klä ut sig i sina bästa lederhosen och se allmänt österrikiska ut. Orkade inte gå på festen, hur skoj den än verkade... Kände helt enkelt att jag behövde vara ifrån allting en stund. Det var så otroligt skönt att sitta hemma faktiskt. Har inte ångrat alls att jag satt kvar och softade i soffan! Ibland är det ett måste att prioritera lugn och ensamhet.

Nu är det inte många dagar kvar till Barcelona. Känns helt galet att jag åker om en dryg vecka. Jag har knappt hunnit få in i hjärnan att jag ska få njuta av spansk kultur igen. Innan dess ska jag dessutom åka till Oslo med mina kära vänner för att kolla på Porcupine Tree. Det ska bli riktigt kul! Åh, det är mycket att se fram emot nu! :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback