Klar!

Den här dagen har varit riktigt, riktigt skön! Jag har burit bildäck mellan förrådet och bilen, städat hela lägenheten och packat allt i resväskan. Ändå är det inte dags att lägga sig än! Jag trodde att det här skulle bli en stressig dag, men icke. Har gjort allt i lugn takt. Det känns helt enkelt toppen!

Har dessutom knarkat Porcupine Tree hela dagen. Det finns inget bättre än att se ett bra liveband! Efteråt blir jag alltid så sugen på att lyssna mer! Deras nya album lär spelas sönder under bilturen imôra! :D

Förresten, för er som inte läser Sossos blogg... Där finns lite bilder från vår Oslo-tur i fredags, som kan vara kul att inspektera. Själv var jag en klôv och glömde kameran hemma. Ni hittar inlägget här!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback