Lägesrapport

Det enda jag vill just nu är att vara ledig. Det enda skolan vill just nu är att jag ska vara där. Extrainsatta seminarium och möten... Två veckor kvar till höstlovet, men ändå känns det som en hel evighet dit. Jag hoppas att tiden går jättejättefort och att jag snart sitter på ett plan på väg söderut. Sol och värme, spanska, Mercadona, sevärdheter... De positiva tankarna får följa med mig varje minut under de här veckorna.

Hade ingen pianolektion idag i alla fall, så jag har nästan hunnit att skriva ner min sångboksredovisning. Nästan är klart bättre än ingenting!

Nej, nu ska jag äta mat och sedan blir det skolan fram till kl 20.00 ikväll.



Kommentarer
Mirra
2009-10-12 kl 15:14:11 http://tigerflikkan.blogspot.com/

Ah ska du till spanien? Va härligt! =D

Hoppas det blir mindre för dig att göra snart. Så du får lite ledigt. =) Krama!

Senemizz
2009-10-13 kl 18:38:25 http://senemizz.blogg.se/

Låter super! Snällt av dej! Ingen akut brådis så du vet... så du inte känner att du måste skynda dig!



Japp va där idag.. på Taserudsgymnasiet och båda föreläsningarna gikc bra :)



Ok.. kanske man ska gå på den filmen då :)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback