Norge

Ja... Nu har vi varit i Oslo för att gå på Porcupine Tree! Det var jag, Sosso, Fredrik och Nordh som åkte dit. En grym färd på alla sätt och vis! Riktigt bra spelning, måste jag säga. Så himla värt att gå på! Innan spelningen fick vi också sällskap av min allra käraste Anna, vilket var det bästa som hänt på hur länge som helst. Jag saknar att ha henne i närheten riktigt mycket!

Jag är imponerad av hur lätt jag hittade till Oslo. Hur lätt jag körde in i stan, letade upp en gratis parkeringsplats och ledde in de andra till centrum. Det gick helt enkelt för bra. Om man säger så här... Efter hemresan till Sverige har felkörningar fått en helt annan betydelse. Jag vet fortfarande inte vad jag ska säga. Fast nu har jag i alla fall fått se Drammen.



Kommentarer
Anonym
2009-10-24 kl 16:12:59

Haha, Drammen var det bästa på hela resan :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback