Tiden

Ibland får jag verkligen slå mig själv i hövvet för att förstå hur fort tiden går. Var det inte alldeles nyss jag bloggade om hur kallt det var ute? Då var det alltså 12 grader. Nu är det minusgrader när man går upp på môran! Idag tyckte jag inte ens att det var speciellt kallt. Stod och njöt av att skrapa bort frosten från bilrutorna (ja, jag är den enda i världen som tycker att det är mysigt!). Det är helt enkelt galet hur fort tiden går. Jag hänger verkligen inte med!

Dagens störmoment i tillvaron: Jag kan inte för mitt liv hitta engångskoderna till mitt bankkonto. Utan dem är jag handlingsförlamad. Komsi, komsi, snälla engångskoder! I need you!



Kommentarer
Senemizz
2009-10-14 kl 12:55:51 http://senemizz.blogg.se/

Låter bra det :)



Javisst, desamma gäller om du är i Karlstad ;)

Lollo
2009-10-14 kl 14:01:22 http://lizinamerica.blogg.se/

Kan du inte beställa nya engångskoder då? Det går väl?

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback