Den lilla ljusglimten

Det är så skönt att ha vänner som muntrar upp en. Har nu kommit hem från en stunds tedrickande och tjötande hos Cissi. Det var redigt gôtt att få tänka på någonting annat än mitt illamående. Fast jag tror nog att medicinen har börjat verka. Det har känts lite bättre idag än tidigare.

Imôra har jag sovmorgon. Det brukar jag inte ha på tisdagar. Denna veckan har jag både sångmetodiken och arrangeringen inställd, vilket betyder att min första lektion börjar 14.30 istället för 9.00. Inte dåligt det. Räddningen på min vecka, skulle man nästan kunna säga. ;)

Bara för det ska jag gå och lägga mig nu. Sova, sova, sova!

¡Buenas noches!



Kommentarer
Cissi
2009-09-22 kl 00:06:53 http://cila.blogg.se/

<3

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback