I civilisationen

Man ska egentligen inte shoppa sig lycklig. Jag menar, materiella ting är ju verkligen ingenting som gör en gladare. Fast ibland får man faktiskt göra ett undantag. Den här helgen ska jag köpa det jag vill ha och inte tänka på alla kostnader. Jag behöver det. Har redan utökat min garderob med en klänning och en t-shirt, som köptes under min lilla Bergvikstur. Mer ska det bli under de kommande dagarna. Jag hoppas verkligen att jag kan hitta någonting att ställa i mitt köksfönster. Nya gardiner gör sig inte utan smådetaljer på fönsterbrädet.

Dagens intressanta: När jag gick ur bilen i Karlstad, och hörde människor prata runt mig, kände jag mig så hemma. Det är ju så här RIKTIG värmländska låter. Så himla skönt att få höra Karlstadmål igen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback