[REC]




Igår tvingade jag Nordh att se på en spansk skräckfilm med mig. Måste säga att det var lite svårt att koncentrera sig på att bli rädd. Jag satt mest och var lycklig över att lyssna på all castellano. Dessutom utspelade sig filmen i Barcelona. Det får mig osökt att tänka på var jag befinner mig om en månad! Behöver nog egentligen inte säga någonting mer... :D

Idag är det soligt ute och jag är på gott humör. Afrosångslektionen imorse var kuuuul! Gud, jag trodde aldrig att man kunde få så roliga läxor! 15 stjärnor till min lärare! :)



Kommentarer
Senemizz
2009-09-24 kl 20:58:08 http://senemizz.blogg.se/

Det vore jättesnällt, har inte super panik men vill ändå att de ska bli gjort under denna livstid :P

Nordh
2009-09-25 kl 07:20:01

Haha, det var ju riktigt kul att få se stackars Pablo springa runt med kameran också.. ;)

Senemizz
2009-09-25 kl 09:13:44 http://senemizz.blogg.se/

Hm.. jag ska fundera lite och återkomma ;) Hehe.. det är känt för allmänheten snart att jag gillar grönt :P

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback