The latest news

· Igår fick jag en present av min pianoelev. Hon hade haft pappersvikning i skolan och resultatet blev ett piano! Jag är så glad! Min första elevpresent :)

· Efter torsdagskvällens barnsångsauskultation fick jag jobb; som både piano- och sånglärare. En ivrig elev vill tydligen lära sig allt på en gång. Ska bli kul att testa hur det funkar!

· Ikväll kommer Thom-Thom Geijer att invadera min lägenhet! Det var sjukt längesedan vi sågs, så jag ser fram emot det! Dessutom har Arvika besök av både Anders och Carro. Det är med andra ord dags för den där reunionen med gamla Geijerelever. Gôtt mos på flaska!

· Jag ska snart dra iväg och simma med Sosso. Är imponerad av att jag kommit iväg varje vecka sedan jag fick träningskortet. Det verkar som om träningen den här terminen kommer att bli sjukt seriös!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback