Livet fortsätter att rulla

Då var det lördag igen! Jag börjar helgen med hjulbyte. Har inte hunnit byta till sommardäck tidigare i veckan, så nu är det verkligen på tiden. Snälla Fredrik ska hjälpa mig med det alldeles strax! Vi är uppe med tuppen med andra ord. Efter hjulbytet blir det en kort resa till Karlstad för att fira pappas födelsedag. Kanske också tar mig en tur till IKEA om jag hinner...

Förresten, så kan väl även jag nämna det här med Island och vulkanen. Det är ju helt galet vilka bekymmer världen (och Sverige) har haft med transportmedel det här året. 2010 kommer att förevigas som det år då alla lärare/elever kom sent till skolan (eller stannade hemma) för att det inte gick några tåg eller flyg. Först en vinter á la snöoväder och sedan ett vulkanutbrott som sprider aska över hela Europa. Vart är världen på väg egentligen?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback