Påskhelgen

Har hunnit med en del påskfirande redan. Påskfika hos Sosso, påskbord med Fredrik och mina föräldrar och filmkväll med massor av påskgodis. Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Har njutit lite av solen, varit iväg en sväng på ICA och städat ur kylskåpet. Vet inte riktigt om det är saker som man borde göra på en påskafton, men det har i alla fall varit lugnt och skönt. Har inte ens haft några påskkärringar springandes efter mig! GÔTT! Det är verkligen en fördel med att bo i lägenhet!

Håller för fullt på att planera inför sommaren. Inget ordentligt sommarjobb i år heller, utan bara en viss procent av frilansande för min del. Hittills är 4 spelningar bokade. Skönt att få ihop lite pengar, men att ändå kunna vara ledig! Det ska jag njuta av för fullt!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback