Pluggandet continues

Igår gav Cissi mig en bra liknelse.

- Det känns som om man sitter i en båt, som läcker in på vatten. Så sitter man där med ett durkslag och ska försöka att hindra den lilla ekan från att sjunka...

Jo, det är lite så det känns. Med skolarbetet alltså. Vi ägnade fem timmar av gårdagen till plugg. Jag blev inte klar med någonting egentligen. Arbetade med tre uppgifter; en praktisk tenta och två inlämningsuppgifter. Idag ska jag ha tentan och ikväll ska jag försöka att skriva klart uppgifterna. Efter det har jag ytterligare åtta inlämningar kvar, varav tre av dessa är stora tentor/slutarbeten. Underbart kul är väl kanske inte orden jag skulle välja för att beskriva mina kommande veckor.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback