Plugghelg

Har jag pluggat en hel helg? Ja, faktiskt. Tro't eller ej. Har väl inte pluggat så här mycket sedan gymnasiet, men nu tog äntligen Cissi och jag itu med alla inlämningsuppgifter! Jag skrev tre arbeten och övade även piano. Sådärja. Lite färre grejer att ligga efter i, med andra ord. Måste dock ta itu med resten av skolarbetet den här veckan. Annars kommer jag aldrig att bli klar innan sommarlovet.

Idag skulle jag ha lektion, men läraren dök aldrig upp. Jag väntade i en kvart. Frågade folk var han var någonstans, sprang och letade, ringde hans mobil utan svar... Till slut gav jag upp och åkte hem igen. Tio minuter senare ringde läraren och förklarade att han "varit i lärarrummet". Jaha, ja. Så nu är jag tvungen att ha lektion på min lediga onsdag. Det här är faktiskt inte okej. Inte i min värld i alla fall. Det är nämligen inte första gången det händer.



Kommentarer
Jesper
2010-04-13 kl 09:52:26 http://jesgot.blogspot.com/

Tackar (^_^)

Ja jag ska försöka vara i Arvika alla veckor som jag inte jobbar.

Hinner jag så ska jag nog komma upp en helg mitt i också och kolla läget (^_^)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback