The bed is here

Nu är Fredrik och jag ägare av en 180 centimeter bred säng! IKEA körde förbi med den gigantiska saken för ett par timmar sedan och den är redan ihopmonterad. Sängen kommer att stå hemma hos Fredrik i fortsättningen. Det är ju lättast så, eftersom jag bara bor i en liten etta. Eller ja, liten och liten... 41 kvm stor är min älskade lägenhet! Hur som helst, nu kommer vi att sova redigt gôtt i fortsättningen!

Förresten, så har min helg börjat nu! Eftersom jag varit såpass omgiven av plugg och stress den senaste tiden, så tänker jag skita i allt sådant under morgondagen. Jag behöver verkligen en paus från allt. Därför planerar jag att gå på dejt med mamma i Karlstad istället. En hel dag ifrån Arvika och läxböckerna kommer förhoppningsvis att pigga upp mig lite!



Kommentarer
Mirra
2010-04-24 kl 21:49:04 http://tigerflikkan.blogspot.com

Ja det var ju det jag trodde med men de skrev ju iaf i tidningen idag att gruvlyckeskolan behövde en ombyggnad så verkar ju som den inte stängt iaf... Skumt.

Allt är bara bra. Med dig med? =) Kramar!

Mirra
2010-04-25 kl 15:17:00 http://tigerflikkan.blogspot.com

Ja det är klart så kan det ju vara. Tänkte inte alls på det. =P

ja det får vi absolut göra! Längesen vi sågs då om den fortfarande är kvar. =P

Kramar!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback