Ett litet besök

Det har varit helt underbart att få träffa Cathrinen igen! Synd bara att tiden aldrig räcker till. Vi har alltid så mycket att prata om! Det är i och för sig väldigt skönt. Känner mig alltid så avslappnad när jag får vara tillsammans med henne. Jag hoppas verkligen att vi kommer att bo lite närmare varandra i framtiden. Åtminstone lite närmare än Arvika-Göteborg! Hur som helst, så har vi inte gjort så mycket; varit på stan, ätit tortillas, hängt med Fredrik, tittat på kort... Helt underbart! Hoppas att det snart är december, så att vi ses igen!

Nu ska jag strax återgå till mitt sorterande. Har under de senaste dagarna sorterat om alla mina räkningar och viktiga papper. Numera sitter de i en nyköpt pärm. Känns bra att ha fått lite koll på vissa papper, även om jag har en del andra att sortera. Jag hoppas på ordentlig ordning när jag är klar! Det kan verkligen behövas!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback