Karlstad

Hade en väldigt trevlig dag i Karlstad igår! Fredrik och jag åkte dit för att gå lite ärenden. Jag kom hem med en hel bunt saker. Köpte bland annat presenter till tre olika födelsedagsbarn! Sedan fick jag tag i lite saker på IKEA för att lättare kunna sortera mina papper ordentligt. Dessutom köpte jag ett par armband och en router till Fredrik och mig. Så nu kan vi äntligen sitta vid varsin dator utan att den ena står och hänger över den andras axel! Ganska skönt, måste jag säga!

På kvällen var vi hemma hos storasyster och hennes pojkvän, eftersom Andreas fyllde år. Hela hans släkt och min familj var där, så det var trevligt att få träffa allihop! Inte så ofta man träffar tjugofem Karlstadbor på en och samma gång!

Klockan 10.21 imôra står jag på tågstationen och inväntar Cathrinens tåg. Sedan kommer vi att ha två underbara dagar framför oss! Finally! Whoho!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback