Papperssortering

Igår bjöds jag på en annorlunda söndag. Klockan tre satte jag mig i Cissis soffa för att sortera papper. Eftersom både hon och jag har lika mycket papper som skräpar, så passade vi på att göra lite nytta tillsammans. Fyra och en halv timme senare var vi fortfarande inte klara, men gav upp för dagen. Jag undrar just hur många papper jag äger egentligen. Högarna börjar att sina, men är fortfarande inte borta. Min högsta önskan just nu är att jag ska bli klar med sorterandet innan skolan börjar, så att jag istället kan börja på ny kula. Det hade inte varit helt fel!

På dagens schema står tvättning, städning, mathandling och kanske rensning i min byrå. Vi får se hur mycket som hinns med, helt enkelt!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback