Skolstarten

Det var väldigt regnigt på mârten! Ganska typiskt också att regnet slutade under bilturen på väg hem! Trots detta hade Cissi och jag en trevlig dag. Jag fick tag i lite småsaker, som till exempel julklappspapper. Det kan låta helt galet att köpa sådant redan i augusti, men det är faktiskt ganska praktiskt. Pappersrullarna på marknader är oftast större och billigare! Perfekt för mig som gillar variation och att slå in många klappar!

Idag drog skolan igång med upprop och schemaläggning. Mitt schema ser helt okej ut hittills. Tiderna för mina övningselever och afrosångsmetodiken fattas, men sedan är allt klart. Om det fortsätter så här, är jag ledig på måndagar! Inte helt fel, med tanke på hur mycket läxor som behöver göras i veckorna!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback