Sommar, sommar, sommar

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! På riktigt den här gången också! Kan knappt fatta att jag faktiskt kommer att ha tid att göra någonting annat än att repa. Helt galet är vad det är. Jag tänker fira det med att göra absolut ingenting av värde. Igår slösade jag bort dagen med att sova, läsa i en bok och sy på min korsstygnsduk. På kvällen kom Cissi och Johan över för att se den traditionella söndagsfilmen. Råkade läsa i min kalender häromdagen att vi sett på våra söndagsfilmer sedan hösten 2008. Snacka om tradition!

I förmiddags var det tänkt att jag skulle åka till gymmet. Jag vaknade halv elva och hade tvättid klockan ett. Med andra varken orkade eller hann jag iväg... Har varit duktig hela sommaren och gymmat i snitt två gånger i veckan. Ska allt försöka komma iväg senare idag alternativt imôra. Behöver röra lite på mig.

För övrigt har jag en del planer för veckan. Imôra blir det eventuellt en tripp till Karlstad. Sedan kommer Cathrine hit för att hålla mig sällskap torsdag-fredag. Det ska bli riktigt fint! Jag längtar!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback