Sommaren 2010

Skolstarten närmar sig med stormsteg, så jag tänkte passa på att summera mitt sommarlov. Vad kommer jag att minnas från sommaren 2010?

Spelningar: Det har varit ett väldigt resande till och från spelningar. Värmlandsnäs, Forshaga, Karlstad x2, Örebro x2, Älvsbacka, Djura... Det har också varit en hel del repande. Har nog aldrig repat så mycket under så kort tid som nu. Minst 3 timmar per dag, 5 dagar i veckan nästan hela sommaren...

Gymmet: Johan och jag har varit riktigt duktiga på att gymma två gånger i veckan hela sommaren!

Spaniens VM-guld: Trots att jag inte hann se alla Spaniens matcher var detta VM ändå riktigt kul!

Midsommar: En trevlig grillning med Arvikafôlket, men att sedan sitta ensam hemma på kvällen var väl ingen höjdare. Gårdsfesten på midsommardagen var desto bättre!

Dalarnatouren: Det börjar bli en tradition att åka till Dalarna på sommaren! En jättemysig, men lite kort, tour till Plintsberg i år!

Håller tyvärr med Sosso om att det varit en ganska tråkig sommar. Har inte varit nära stranden en enda gång, ännu mindre tagit ett dopp i vattnet... Jag har fått besök av både Cathrinen och Erika, dock under alldeles för korta stunder. Utöver det har det egentligen inte hänt någonting på hela sommaren. Det är allt tur att jag haft Fredrik här, som har förgyllt livet hos mig! Det är också en jäkla tur att vi åker till Spanien den 5e september. Annars hade jag nog blivit galen.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback