Veckans projekt


Soft första skolvecka!
Eftersom det är en fristående kurs med Ale Möller på skolan, och jag inte är anmäld till den, är jag ledig från lektioner. Ganska skönt med tanke på att det är en del saker att göra innan Spanienresan i helgen. Pengar ska växlas, biljetter skrivas ut från datorn, kläder packas ner i resväskan... Dessutom håller Fredrik och jag på att ordna i hans och min lägenhet. Det senaste som hänt är att min bokhylla och en mindre förvaringsmöbel har förflyttats till hans vardagsrum. Numera är ännu fler av mina saker på den plats där jag faktiskt befinner mig. Känns inte helt fel, även om jag måste säga att det är riktigt sorgligt att se hur tomt det ser ut där hemma.

Imôra blir det sovmorgon, en sväng till skolan och sedan lite Spanienplanering tillsammans med mina tre respartners. Natten till söndag bär det iväg! ¡Por fin!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback